S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Certifikát

certifikát nakupuj bezpečne

 

Náš bicykel ste mohli vidieť:

tandem bicykel v siedmom nebi

Najpredávanejší

naša cena 115,00 € (3 211,61 CZK)
skladom
naša cena 9,99 € (278,99 CZK)
skladom
naša cena 196,00 € (5 473,69 CZK)
skladom

Tovar v akcii

naša cena 19,99 € (558,26 CZK)
skladom
naša cena 259,00 € (7 233,09 CZK)
skladom
naša cena 280,00 € (7 819,56 CZK)
skladom

Obchodné podmienky

 

Všeobecné obchodné podmienky

 

Článok I.
Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky www.promoteus.sk (e-shopu) je spoločnosť PROMOTEUS s.r.o., so sídlom Hlavná 7087/3, 91934 Biely Kostol.
  2. Predávajúcim tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.promoteus.sk je 1. PROMOTEUS s.r.o., so sídlom Hlavná 7087/3, 91934 Biely Kostol , 2. Cykloshop Imrich Uzsák so sídlom Štefánikova 44, 943 01 Štúrovo (sortiment bicyklov), 3. Unihouse, s.r.o. so sídlom Zlievarenská 1, 91702 Trnava (masážne produkty).
  3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.promoteus.sk je 1. PROMOTEUS s.r.o., so sídlom Hlavná 7087/3, 91934 Biely Kostol , 2. Cykloshop Imrich Uzsák so sídlom Štefánikova 44, 943 01 Štúrovo (sortiment bicyklov), 3. Unihouse, s.r.o. so sídlom Zlievarenská 1, 91702 Trnava (masážne produkty).
  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
  7. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  8. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

 

Článok II.
Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu
  3. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je buď pripojená ku každej zásielke, alebo prípadne je zaslaná dodatočne a ktorá slúži zároveň ako dodací i záručný list.

 

Článok III.
Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.
  3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
  4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.
  5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
  6. Kupujúci súhlasí, že po 10-tich dňoch po vytvorení objednávky bude na uvedenú e-mailovú adresu zaslaná prosba o hodnotenie obchodu, resp. objednaného tovaru. Dotazník je nezáväzný, slúži pre spätnú väzbu od kupujúceho a bude uverejnený na portály Heureka.sk

 

Článok IV.
Platobné podmienky, poplatky za platby

1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
a. Dobierka (doplatok 1,00 eur): tovar hradíte pri prevzatí, či už kuriérovi alebo na pošte
b. Platba bankovým prevodom (bez doplatku): tovar hradíte vopred, či už prostredníctvom internet bankingu alebo priamym vkladom na náš účet. Prosíme, tovar uhrádzajte až po prijatí proformy faktúry, ktorá Vám bude odoslaná e-mailom najneskôr do 48 hodín po uskutočnenej objednávke. Táto možnosť je uvedená ako jediná pri  masážnych kreslách.
c. Platba pomocou Quatra: tovar hradíte prostredníctvom splátok (viac informácií v  sekcii: Výhodný nákup na splátky)
2. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
a. zľavu za opakovaný nákup,
b. zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,
3. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

 

Článok V.
Dodacie podmienky

1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase, spôsobom aký bol zákazníkom zvolený najneskôr však do lehoty uvedenej pri každom tovare (dostupnosť). Uvedené dni sa počítajú ako pracovné. Môže sa však stať, že napriek našej maximálnej snahe, je zvolený tovar dočasne alebo úplne vypredaný, v takom prípade bude zákazníka kontaktovať náš obchodník. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa uvedenej dodacej lehoty, oznámime predpokladaný termín dodania a vyžiadame si od kupujúceho odsúhlasenie. Stav objednávky je možné preveriť e-mailom.

3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
a.      Slovenskej pošty,
b.      kuriérskej spoločnosti (Kuriér nie je povinný pomáhať s vynášaním tovaru na poschodie, prípadne do domu, preto si zabezpečte pomoc podľa hmotnosti objednávky. Kuriér Vás bude v deň doručenia vopred kontaktovať na uvedené tel. číslo v objednávke)
7. Nezodpovedáme za: poškodenie zásielky zavinené poštou, alebo prepravnou spoločnosťou (článok X, bod 3)
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, alebo kuriérom
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa, prípadne ak je prijímateľ nezastihnutý kuriérom na adrese doručenia
- Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku nepredvídateľných prekážok.

 

Článok VI.
Poplatky za prepravu

1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe faktúry alebo prostredníctvom platobných brán si za dopravné účtujeme:

a)    Bicykle odosielame kuriérskou spoločnosťou alebo expres kuriérom Slovenskej pošty s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu, doprava 9,00 eur - za každý bicykel

b)   Biokrby a bioalkohol odosielame len kuriérskou spoločnosťou s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu, doprava do 5 kg = 4,60 eur, do 10 kg = 6,00 eur, do 50 kg = 7,90 eur.

c)    Akváriá odosielame len kuriérskou spoločnosťou s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu, doprava 9,90 eur

d)   Produkty pre psov a mačky, nálepky na stenu a ostatné produkty zo sekcie doplnky pre biokrby odosielame Slovenskou poštou s doručením do 3 pracovných dní po expedovaní z nášho skladu, poštovné 3,60 eur alebo prostredníctvom kuriérskej spoločnosti s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu, doprava: do 2 kg = 3,30 EUR, do 5 kg = 4,60 eur, do 10 kg = 6,00 eur, do 50 kg = 7,90 eur

e)    Masážne kreslá odosielame len kuriérskou spoločnosťou s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu, doprava 100,00 eur (cena za dopravu je už započítaná v cene kresla)

(Hodnotu poštovného si môžete nezáväzne pozrieť v košíku konkrétneho produktu. Pri niektorých produktoch poštovné neplatíte – táto akcia je vždy uvedená v texte konkrétneho produktu.)

2. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.

3. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

 

Článok VII.
Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

 

Článok VIII.
Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

 

 

Článok IX.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

Prosíme, informujte nás e-mailom alebo telefonicky o zámere tovar vrátiť ešte pred jeho odoslaním. Budeme sa snažiť o promptné vybavenie. Ďakujeme.

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu c/o: PROMOTEUS s.r.o., Zvolenská 19, 949 11 Nitra. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona) na adresu uvedenú vo faktúre, ktorá bola priložená k zásielke. Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár Odstúpenia od kúpnej zmluvy: odstupenie_od_zmluvy.pdf v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.   (napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze alebo zníženiu akosti, taktiež pre predaj novín, časopisov, periodickej tlače, kníh a na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil alebo aj na tovar, ktorý bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov.. )
  7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru. (Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej predajni, čo prezumuje povinnosť vrátenia tovaru s originálnym obalom, visačkami a podobne.)

 

Článok X.
Práva a povinnosti zmluvných strán

Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
1. Kupujúci je povinný:
a. prevziať objednaný tovar,
b. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
c. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

( - Odporúčame, v prípade akýchkoľvek viditelných chýb zásielku od kuriéra neprevziať. Informujte nás e-mailom alebo telefonicky, zašleme Vám novú zásielku.

- V prípade, že ste prijali poškodený tovar od kuriérskej spoločnosti Vám odporúčame, aby ste nám to oznámili e-mailom alebo telefonicky najneskôr do 48h od doručenia zásielky. Všetky zásielky sú poistené. V prípade, že bude poistená zásielka doručená ako poškodená, kuriér sa vráti a spíše protokol. Prosíme, pokiaľ ste takúto zásielku obdržali, nevyhadzujte žiadny obalový materiál a s tovarom nemanipulujte – je to veľmi dôležité pre uznanie Vašej reklamácie. Lehota na uplatnenie reklamácie (48 hodín) je uvedená na štítku zásielky aj s kontaktom na infolinku kuriérskej spoločnosti, kde oznámite poškodenie.

- V prípade, že ste prevzali poškodenú zásielku cez poštu alebo poštového kuriéra je potrebné toto poškodenie reklamovať priamo na akejkoľvek pošte najneskôr však do 24 hodín od prevzatia zásielky. Bezplatná infolinka: 0800 122 413)

2. Predávajúci je povinný:
a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanom množstve a cene, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky.
b. spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru

 


Článok XI.
Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
  3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: meno, priezvisko, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.
  4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
  5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.
  6. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.
  7. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.
  8. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope s registráciou vo vernostnom programe súhlasil so zhromažďovaním získaných osobných údajov vrátane informácií o objednávkach za účelom poskytovania zliav.
  9. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať vo vernostnom programe.

 

 

Článok XII.
Orgán dozoru


Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
tel.: 033/5512689
e-mail: tt@soi.sk

 

Článok XIII.
Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  7. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 27. januára 2016.

V Trnave, 27. januára 2016

Linda Supeková

konateľ spoločnosti

 

 

 

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok


Prosíme, informujte nás e-mailom alebo telefonicky o zámere tovar reklamovať ešte pred jeho odoslaním. Budeme sa snažiť vybaviť reklamáciu čo najskôr. Ďakujeme.

 

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len o predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
  2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo k predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151a Občianskeho zákonníka.
  3. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
  4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  5. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:

a)    k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,

b)   nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,

c)    používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,

d)   zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,

e)    poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,

f)    používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. (napr. neodbornou montážou produktu)

6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
7. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu uvedenú vo faktúre, ktorá bola priložená k zásielke - avšak nie na dobierku. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený reklamacny_formular.pdf. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf) Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (nie formou e-mailu).
9. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
a) pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby,
b)    pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) alebo zľavu z ceny.
c)    v prípade, že má vec súčasne najmenej tri chyby, ktoré bránia v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí). Také isté právo má kupujúci ak sa na veci vyskytne rovnaká chyba, ktorá bola už dvakrát opravovaná a tretíkrát bola vec zasielaná na reklamáciu.
d)    reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
12. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
( - Odporúčame, v prípade akýchkoľvek viditelných chýb zásielku od kuriéra neprevziať. Informujte nás e-mailom alebo telefonicky, zašleme Vám novú zásielku.
- V prípade, že ste prijali poškodený tovar od kuriérskej spoločnosti Vám odporúčame, aby ste nám to oznámili e-mailom alebo telefonicky najneskôr do 48h od doručenia zásielky. Všetky zásielky sú poistené. V prípade, že bude poistená zásielka doručená ako poškodená, kuriér sa vráti a spíše protokol. Prosíme, pokiaľ ste takúto zásielku obdržali, nevyhadzujte žiadny obalový materiál a s tovarom nemanipulujte – je to veľmi dôležité pre uznanie Vašej reklamácie. Lehota na uplatnenie reklamácie (48 hodín) je uvedená na štítku zásielky aj s kontaktom na infolinku kuriérskej spoločnosti, kde oznámite poškodenie.
- V prípade, že ste prevzali poškodenú zásielku cez poštu alebo poštového kuriéra je potrebné toto poškodenie reklamovať priamo na akejkoľvek pošte najneskôr však do 24 hodín od prevzatia zásielky. Bezplatná infolinka: 0800 122 413)
13. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
14. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
15. Kontakt PROMOTEUS s.r.o., Hlavná 7087/3, 91934 Biely Kostol, info@promoteus.sk

V Trnave, 27. januára 2016

 

MjViMzczZ