S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

kontakt promoteus e-mail info(a)promoteus.sk     telefónny kontakt promoteus +421 948 536 586    

s Vami viac ako 11 rokov. Ďakujeme

Certifikát

promoteus certifikát


Obchodné podmienky
Obchodné a reklamačné podmienky internetového obchodu Promoteus

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PROMOTEUS.SK

(Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu)

Článok I.
Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky www.promoteus.sk (e-shopu) je spoločnosť PROMOTEUS s.r.o., so sídlom Hlavná 7087/3, 91934 Biely Kostol, IČO 47384140
  2. Predávajúcim tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.promoteus.sk je PROMOTEUS s.r.o., so sídlom Hlavná 7087/3, 91934 Biely Kostol, IČO 47384140
  3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.promoteus.sk je PROMOTEUS s.r.o., so sídlom Hlavná 7087/3, 91934 Biely Kostol, IČO 47384140
  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril záväznú objednávku. Pre účely zákona, najmä zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré je možné objednať (majú uvedenú cenu a táto nie nulová).
  7. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
  8. Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.

 

Článok II.
Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare a službách sú konečné vrátane 20% DPH. Sme platcami DPH.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu

 

Článok III.
Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru a jeho odoslania predávajúcemu. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb, objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim.  
  3. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope automaticky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 4. tohto článku.
  4. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo kupujúceho, ktoré kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky kupujúceho nesporná. Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.
  5. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný predávajúci vrátiť do 14 dní.

 

Článok IV.
Platobné podmienky, poplatky za platby

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
  2. Dobierka (doplatok 1,99 eur): tovar hradíte priamo v hotovosti alebo platobnou kartou až pri prevzatí objednávky
  3. Platba štandardným bankovým prevodom (bez doplatku): objednávku uhradíte vopred cez internet banking
  4. Platba online kartou prostredníctvom platobnej brány ComGate (bez doplatku): objednávku hradíte ihneď pomocou platobnej karty VISA, VISA Electron, MasterCard alebo Maestro. Do rozhrania platobnej brány zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód - tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure a tak budete požiadaný o zadanie číselného kódu, ktorý obdržíte SMS-správou od Vašej banky. Platba je potvrdená okamžite. Poskytovateľ služby platobnej brány - spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licenciovaná platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.
  5. Platba online bankovým prevodom prostredníctvom platobnej brány ComGate (bez doplatku) – okamžitá platba prostredníctvom internetového bankovníctva. Platobná brána ComGate presmeruje do Vašeho internetového bankovníctva, kam sa prihlásite ako obvykle a tu potvrdíte už pripravený platobný príkaz. Po dokončení platby budete presmerovaný späť do obchodu. Platba je potvrdená okamžite, budeme bez odkladu pokračovať v realizácii Vašej objednávky.
  6. Platba pomocou QR kódu: (bez doplatku): - v podstate sa jedná o klasický bankový prevod. Systém vygeneruje QR kód, ktorý sa Vám zobrazí na obrazovke po odoslaní objednávky. Následne si naskenujete QR kód pomocou mobilnej aplikácie svojej banky, v ktorej sa Vám predvyplnia všetky potrebné údaje k platbe. Vaša platba QR kódom nám nie je potvrdená okamžite, vieme o nej až momentom pripísania na náš účet.
  7. Platba pomocou Quatra (bez doplatku): tovar hradíte prostredníctvom splátok (viac informácií v sekcii: Doprava a platba - Výhodný nákup na splátky)
  8. Platba na základe darčekového poukazu (bez doplatku)
  9. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem peňažných prostriedkov, ktoré môže kupujúci využiť pri nákupe na základe dostatku voľných predplatených peňažných prostriedkov. Dátum platnosti kupónu je uvedený na ňom. Nominálnu hodnotu darčekového poukazu je možné dohodnúť s kupujúcim.
  10. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    a. zľavu za opakovaný nákup
    b. zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu
  11. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať

 

Článok V.
Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase, najneskôr však do lehoty uvedenej pri každom tovare (dostupnosť). Uvedené dni sa počítajú ako pracovné. Môže sa však stať, že napriek našej maximálnej snahe, je zvolený tovar dočasne alebo úplne vypredaný, v takom prípade bude zákazníka kontaktovať náš obchodník. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa uvedenej dodacej lehoty, oznámime predpokladaný termín dodania a vyžiadame si od kupujúceho odsúhlasenie. Stav objednávky je možné preveriť e-mailom alebo telefonicky.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
  4. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je zaslaná spolu s tovarom alebo elektronicky najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru. V prípade, že e-shop prijal úhradu pred dodaním tovaru (zákazník zvolil spôsob platby online kartou, na základe zálohovej faktúry, cez Quatro alebo darčekovým poukazom) tak najneskôr do 10 dní od prijatia úhrady. Faktúra slúži zároveň ako dodací i záručný list. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaný návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
    a) kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o., so sídlom Senecká cesta 1, Ivanka pri Dunaji 
    b) kuriérskej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK s.r.o., so sídlom Technická 7, 821 04 Bratislava
    c) prepravnej spoločnosti Toptrans Eu, a.s., so sídlom Na Priehon 322/50, 949 05 Nitra-Dolné Krškany
  7. d) prostredníctvom služby Packeta, prevádzkovaná spoločnosťou Packeta Slovakia s. r. o., so sídlom Kopčianska 3338/82A 851 01 Bratislava
  8. e) prostredníctvom pošty, prevádzkovaná spoločnosťou Slovenská pošta, a.s.,Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica 1
  9. f) prostredníctvom spoločnosti Raben Logistics Slovakia s.r.o., Diaľničná cesta 28, 903 01 Senec
  10. g) prostredníctvom kuriérskej firmy 123Kurier, s.r.o., Vojtaššákova 616, 02744 Tvrdošín

 

 

 

Článok VI.
Poplatky za prepravu

1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe proformy faktúry alebo prostredníctvom platobných brán si za dopravné účtujeme:
a)    Stolové nohy, drevené obrazy, biokrby a bioalkohol odosielame kuriérskou spoločnosťou DPD/SPS s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu, doprava: 5,00 eur
b)   Produkty pre psov a mačky, vešiaky, dekorácie na stenu a ostatné produkty zo sekcie doplnky pre biokrby odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD/SPS s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu, doprava: 3,30 eur 

  1. c)   Produkty pre psov a mačky, vešiaky, nálepky na stenu a ostatné produkty zo sekcie doplnky pre biokrby odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Packeta s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu, doprava: 3,30 eur
  2. d) Stolové podnože, biokrby nad 20 kg odosielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti Raben s doručením do 3 pracovných dní po expedícii zo skladu, doprava: 20,00 eur

Hodnotu poštovného si môžete nezáväzne pozrieť v košíku konkrétneho produktu. Pri niektorých produktoch sa poštovné samostatne neplatí – táto informácia je vždy uvedená pri konkrétnom produkte.

2.Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.

  1. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

 

Článok VII.
Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od dopravcu.

 

Článok VIII.
Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

 

 

Článok IX.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

Prosíme, informujte nás e-mailom alebo telefonicky o zámere tovar vrátiť ešte pred jeho odoslaním. Budeme sa snažiť o promptné vybavenie. Ďakujeme.

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 30 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru, ak si predávajúci splnil informačné povinnosti podľa tohto zákona, pre ostatné prípady sa uplatňuje ods. 2 alebo 3 Zákona. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho počas jeho prevádzkových hodín alebo toto odstúpenie podať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch (PROMOTEUS s.r.o., Lipový rad 11, 94110 Tvrdošovce), prípadne takéto uplatnenie práva je možné uplatniť aj v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár Odstúpenia od kúpnej zmluvy: Formulár pre odstúpenie, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, zásielka nebude prevzatá.
  4. Prevádzkovateľ vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.   (napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze alebo zníženiu akosti, taktiež pre predaj novín, časopisov, periodickej tlače, kníh a na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil alebo aj na tovar, ktorý bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov.. )
  7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru. (Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej predajni, čo prezumuje povinnosť vrátenia tovaru s originálnym obalom, visačkami a podobne.)

 

Článok X.
Práva a povinnosti zmluvných strán

Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
1. Kupujúci je povinný:
a. prevziať objednaný tovar,
b. zaplatiť za prevzatý tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
c. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
( Odporúčame, v prípade akýchkoľvek viditeľných chýb zásielku od kuriéra neprevziať. Informujte nás e-mailom alebo telefonicky, zašleme Vám novú zásielku. V prípade, že ste prijali poškodený tovar od kuriérskej spoločnosti Vám odporúčame, aby ste nám to oznámili e-mailom alebo telefonicky najneskôr do 48h od doručenia zásielky. Všetky zásielky sú poistené. V prípade, že bude poistená zásielka doručená ako poškodená, prepravná firma spíše protokol. Prosíme, pokiaľ ste takúto zásielku obdržali, nevyhadzujte žiadny obalový materiál a s tovarom nemanipulujte – je to veľmi dôležité pre uznanie Vašej reklamácie. Lehota na uplatnenie reklamácie (48 hodín) je uvedená na štítku zásielky aj s kontaktom na infolinku kuriérskej spoločnosti, kde tiež oznámite poškodenie.)
2. Predávajúci je povinný:
a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
b. spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru

 


Článok XI.
Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
    2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
    3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
    4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
    a) právo na informácie, ktorá je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami.
    b) právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.
    c) právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne.
    d) právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje.
    e) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom.
    f) právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona.
    g) právo na prenosnosť osobných údajov.
    h) právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.
    5. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa: adresa na doručenie a fakturačná adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa, ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.
    6. Prevádzkovateľ poveril sprostredkovateľa, ktorý je prevádzkovateľom internetového portálu heureka.sk so službou Overené zákazníkmi, spoločnosť Heureka Shopping, s.r.o. so sídlom Karolínksa 650/1, 186 00 Praha, IČO: 02387727 / pricemania.sk so službou Hodnotenie obchodu, spoločnosť Pricemania s. r. o., so sídlom Karpatská 6, 811 05 Bratislava, IČO: 438605992 / najnakup.sk so službou Na Vašom názore záleží, spoločnosť MINET s.r.o., so sídlom L. Svobodu 46, 976 32 Badín, IČO: 44325894, aby v mene prevádzkovateľa e-shopu spracúvala jednorázovo osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mail a informácie o objednanom tovare za účelom hodnotenia kvality nákupu. Pre účely tohto hodnotenie zašle sprostredkovateľ jednorazový e-mail kupujúcemu s možnosťou hodnotenia.
    7. Tieto stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase koľko času strávite prezeraním tých stránok a informácie o tom z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejší. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.
    8. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.

 „Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“

 

Článok XII.
Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar. 
    2. Pri určovaní výšky náhrady škody predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. 
    3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti. 

 

 

Článok XIII.
Orgán dozoru

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 91701 Trnava
tel.: 033/321 25 27, 033/321 25 21
e-mail: tt@soi.sk

 

 

 

 

 

Článok XIV.
Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim, ako aj sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  8. V prípade uzatvorenia inej zmluvy s kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
  9. Nad rámec zákona poskytujeme právo na odstúpnie od zmluvy do 30 dní, pričom podmienky zostávajú nezmenené ako pri odstúpení od zmluvy, tým nie je dotknuté právo na odstúpenie v zákonom stanovej lehote. Odstúpenie nad zákonných možností nie je právne vynutiteľné.
  10. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 28.12.2023

 

 

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok


Prosíme, informujte nás e-mailom alebo telefonicky o zámere tovar reklamovať ešte pred jeho odoslaním. Budeme sa snažiť vybaviť reklamáciu čo najskôr. Ďakujeme.

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom spotrebiteľa.
  2. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.
  3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho prevzatia.
  4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
    1. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
    2. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
    3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa návodu,
    4. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
    5. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
    6. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ako vyplýva už z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar podlieha.
  8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu co: PROMOTEUS s.r.o., Lipový rad 11, 94110 Tvrdošovce. Zásielka sa nemôže poslať na dobierku. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulárspolu s dokladom o kúpe. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (nie formou e-mailu).
  9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu, najneskôr však momentom, kedy predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatiu predmetu reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
  11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
    1. ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez zbytočného odkladu,
    2. kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
    3. predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
    4. ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
    5. ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  12. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie, pričom kupujúci potvrdzuje osobné prevzatie resp. je dokladom aj potvrdenie prepravného podniku v prípade ak kupujúci osobne nepreberá reklamáciu..
  13. Reklamácia sa považuje za vybavenú ak sa skončí reklamačné konania odovzdaním reklamovaného tovaru (jeho výmenou, opravou) vrátením kúpnej ceny tovaru, poskytnutím primeranej zľavy alebo odôvodneným zamietnutím. O výsledku reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote.
  14. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko sa tovar pri preprave môže poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený. (Odporúčame, v prípade akýchkoľvek viditeľných chýb zásielku od kuriéra neprevziať. Informujte nás e-mailom alebo telefonicky, zašleme Vám novú zásielku. V prípade, že ste prijali poškodený tovar od kuriérskej spoločnosti Vám odporúčame, aby ste nám to oznámili e-mailom alebo telefonicky najneskôr do 48h od doručenia zásielky. Všetky zásielky sú poistené. V prípade, že bude poistená zásielka doručená ako poškodená, prepravná firma spíše protokol. Prosíme, pokiaľ ste takúto zásielku obdržali, nevyhadzujte žiadny obalový materiál a s tovarom nemanipulujte – je to veľmi dôležité pre uznanie Vašej reklamácie. Lehota na uplatnenie reklamácie – poškodenie tovaru pri preprave (48 hodín) je uvedená na štítku zásielky aj s kontaktom na infolinku kuriérskej spoločnosti, kde tiež oznámite poškodenie.)
  15. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.
  16. Kontakt PROMOTEUS s.r.o., Hlavná 7087/3, 91934 Biely Kostol, +421948536586, info(a)promoteus.sk



V Bielom Kostole, 28. december 2023

Vešiak na Medaile: Symbol Úspechu a Uznania

30.03.2024

Prečo športovci túžia po medailiach? Naše kovové vešiaky na medaile - materiál, farba, rozmer, montáž,...

Vešiak na kľúče, kľúč k poriadku

29.03.2024

Aký vešiak na kľúče si vybrať a kam ho umiestniť? Farba, materiál, počet háčikov..

Možné ťažkosti spojené s používaním biokrbu. Aké sú dôvody a riešenia týchto problémov?

04.12.2022

Nedarí sa zapáliť biopalivo? Bioalkohol pri horení zapácha? Oheň biokrbu je malý? Obhoreli dekorácie...

Dizajnové vešiaky

02.12.2022

Aký vešiak si vybrať? Na čo pri výbere dbať a ako vytvoriť príjemnú atmosféru interiéru?

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZjViYj