S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
Ok

kontakt promoteus e-mail info(a)promoteus.sk  telefónny kontakt promoteus +421 948 536 586    

Certifikát

certifikát nakupuj bezpečne


Dodacia doba
Odoslanie objednávky

Dostupnosť
- odoslanie objednávky závisí od dostupnosti produktu
- dostupnosť je uvedená vpravo hore pri každom produkte. Táto doba informuje kedy bude produkt expedovaný. Príklad:

dostupnosť produktu

Pokiaľ objednáte viac produktov s odlišnou dostupnosťou, môžeme Vás kontaktovať s návrhom čiastočnej dodávky. Produkty, ktoré máme skladom, budú expedované ihneď a ostatné po naskladnení už na naše prepravné náklady. Celková cena teda zostane pre Vás nezmenená. Pokiaľ Vás nebudeme kontaktovať s možnosťou čiastočnej dodávky, bude Vám zaslaná informácia o odoslaní kompletnej dodávky po naskladnení všetkých produktov z Vašej objednávky. V ojedinelých prípadoch môže nastať situácia, že nebudeme môcť dodržať uvedenú dodaciu lehotu, v takom prípade Vás bude bezodkladne kontaktovať náš obchodník.

Čo sa stane akonáhle urobíte objednávku?
Ihneď ako urobíte objednávku dostanete na svoj uvedený e-mail potvrdenie o jej úspešnom prijatí našim systémom. Toto je potvrdenie, že o Vašej objednávke vieme. Ak potvrdenie nepríde ani do 12 hodín, mohlo sa stať, že Vaša objednávka nám z nejakých systémových príčin nebola doručená. Čo nastáva však častejšie je, že v objednávkovom procese ste urobili preklep vo svojom e-maile.
Ak Vám nebol potvrdzujúci e-mail doručený, prosíme, informujte sa u nás telefonicky alebo e-mailom na info(a)promoteus.sk , či evidujeme Vašu objednávku, aby ste na svoj produkt nečakali zbytočne.

Je možné pridať ešte produkt k objednávke, ktorú som už odoslal?
Áno, pokiaľ objednávka ešte nebola odovzdaná prepravcovi. V deň expedície Vám je odoslaný informačný e-mail a sms-správa od Vami zvoleného prepravcu v objednávkovom procese. Zároveň Vás chceme informovať, že zvoz prepravcu môže u nás prebehnúť doobeda, ale zásielku v depe môžu naskenovať až večer a teda aj informácie o odoslaní môžete prijať vo večerných hodinách. Pokiaľ nastane takáto situácia, produkt nie je možné pridať a je potrebné vytvoriť úplne novú objednávku. Pridať produkt k ešte neexpedovanej objednávke môžete telefonicky, e-mailom alebo štandardne cez e-shop.

Je možné zrušiť objednávku?
Áno, objednávku je možné zrušiť, ideálne pred jej odoslaním. Prosíme, informujte nás e-mailom alebo telefonicky.


Je možné objednávku vrátiť?
Áno, stáva sa to výnimočne, no pokiaľ nastane prípad, že produkt z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho vrátiť v predĺženej lehote a to do 30 dní od jeho prevzatia.
Vrátené produkty by mali byť v stave, v akom by Vám bolo s nimi umožnené manipulovať v bežnej predajni (napríklad používaný pelech pre psíka do skupiny nespadá). Je potrebné tovar vhodne zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodil a poslať na adresu:
PUPELINO s.r.o., Lipový rad 11, 94110 Tvrdošovce.
Vypíšte a spolu s tovarom pošlite aj formulár na odstúpenie: Formulár pre odstúpenie
Prosíme, informujte nás e-mailom alebo telefonicky o zámere tovar vrátiť ešte pred jeho odoslaním. Budeme sa snažiť o promptné vybavenie. Ďakujeme.

Mám obavu z nákupu 
Internetový obchod Promoteus.sk funguje už 10 rokov. Jedná sa o slovenský a certifikovaný e-shop. Referencie zákazníkov je možné nájsť na úvodnej strane e-shopu (z Heuréky), v kontaktoch (z Najnákupu) a priamo cez Google. Našou prioritou sú spokojní zákazníci.
Certifikát:

certifikát nakupuj bezpečne

Posielate tovar aj do Českej republiky?
Áno. Produkty sme už posielali do Talianska, Rakúska, Maďarska, Chorvátska a Slovinska. Avšak cena dopravy je odlišná ako pri doručení v rámci SR, pokiaľ nie je produkt označený s dopravou zdarma.
Pri niektorých produktoch máte možnosť si zvoliť službu Packeta (predtým Zásielkovňa) a vybrať si výdajné miesto, ktoré Vám vyhovuje. Cena je 4,50 eur. Pri niektorých produktoch v košíku objednávky možnosť dodania do ČR neuvidíte. Packeta má totiž obmedzenú hmotnosť a rozmery. V tomto prípade nás môžete o Vašom záujme informovať krátkym e-mailom alebo telefonicky a my zistíme za akú najnižšiu cenu a cez akého prepravcu Vám vieme produkt doručiť. Pokiaľ budete súhlasiť, radi Vám ho pošleme.

Kto mi zásielku doručí?
Zásielku Vám doručíme na akúkoľvek adresu v rámci SR kuriérskou spoločnosťou DPD, môžete si ju vyzdvihnúť na zvolenom výdajnom mieste cez Packetu (len malé zásielky) alebo v prípade ťažších produktov (napríklad ohnisko 50 kg) Vám produkt doručí Toptrans, Raben alebo iná prepravná firma.

Kedy mi bude doručený tovar?
Dostupnosť konkrétneho produktu je uvedená vpravo hore v jeho detaily. Táto doba informuje kedy bude produkt expedovaný.
V deň expedície Vám bude odoslaná informačná sms-správa a e-mail. Doručenie potom môžete očakávať nasledujúci pracovný deň pokiaľ ste zvolili firmu DPD. Do dvoch dní, ak ste zvolili Packetu a do 3 dní v prípade inej firmy (objemné zásielky nad 20 kg).
Prepravci dodacie lehoty uvádzajú, ale negarantujú. Môže teda nastať situácia, najmä v predvianočnom období, že zásielky budú meškať.

Potrebujem tovar skôr ako uvádzate. Môžem expedíciu urýchliť?
V rámci našich možností Vám radi vyjdeme v ústrety. Môžeme objednávku odoslať ešte v deň jej prijatia (pokiaľ je s dostupnosťou skladom, expedícia do 24 hodín), pokiaľ ešte neboli expedované objednávky plánované na daný deň. Vaše prianie nám oznámte telefonicky alebo ho vpíšte do poznámky v košíku objednávky - pod fakturačné údaje.
Ak by urýchlené dodanie napriek našej snahe nebolo možné, bude Vás kontaktovať náš obchodník. Kuriérska spoločnosť DPD ponúka do vybraných miest aj službu - sobotné doručenie (mimo letných prázdnin). V prípade záujmu je podmienkou prijatie Vašej objednávky najneskôr v piatok do 12:00 hod. Táto služba je spoplatnená navyše sumou 3,00 eur a bude dodatočne pripísaná k prepravným nákladom. V prípade záujmu o sobotné doručenie je potrebné vpísať požiadavku do poznámky v košíku objednávky.
Zoznam vybraných miest, v ktorých je možná služba sobotné doručenie nájdete na tomto linku v sekcii sobotné doručenie / dostupné mestá: https://www.dpd.com/sk/sk/odoslanie-balika/vnutrostatna-preprava/
Pokiaľ je dostupnosť produktu iná ako expedícia do 24 hodín, žiaľ, nie sme schopní naskladnenie od výrobcu urýchliť.

Potrebujem, aby mi kuriér priniesol objednávku po 15:00 hod.
Čas dodania je závislí od trasy Vášho kuriéra, nie je v našej moci ho ovplyvniť. Zásielky sú štandardne doručované v čase od 07:00 do 17:00 hod., kuriér Vás bude vopred kontaktovať na uvedené tel. číslo. Odporúčame, pokiaľ ste väčšinu tohto času v práci, vypíšte dodaciu adresu do práce. V prípade, ak by Vám stanovený termín dodania alebo čas nevyhovoval, máte možnosť ho priamo u kuriéra alebo cez prijatú sms-správu od DPD bezplatne zmeniť. V prípade akýchkoľvek ťažkostí pri doručení nás prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky.

Kuriér mi prinesie zásielku priamo domov?
Kuriéri nie sú povinní vynášať zásielky priamo domov, ale len po prvé zabezpečené dvere - pred vchod paneláku, pred bránu domu.. Preto prosíme, buďte pripravený Vašu zásielku vyzdvihnúť. (Záleží od okolností a ochoty kuriéra (napr. ste sama s malým dieťaťom, zlomená noha, zlý zdravotný stav a pod.)

Potrebujem, aby mi bol tovar doručený po 5-tich dňoch.
Ak si prajete objednávku odoslať neskôr, pripíšte Vaše prianie do poznámky v košíku objednávky. Radi Vám vyjdeme v ústrety, no pokiaľ by to z našej strany z nejakého dôvodu nebolo možné, bude Vás obratom kontaktovať náš obchodník.

Je možný aj osobný odber?
Promoteus.sk je internetový obchod bez výdajného miesta či kamennej predajni, preto Vám tovar radi doručíme prostredníctvom kuriéra DPD alebo pokiaľ je objednaný produkt nižšej váhovej kategórie a v menších rozmeroch, tak môžete využiť aj službu Packeta.

DPD versus Packeta
Výhody DPD
- kuriér prinesie zásielku pred dom, nemusíte chodiť na poštu, predajňu..
- pri dobierke môžete u kuriéra platiť i platobnou kartou, nemusíte mať pripravenú hotovosť
- adresu si môžete zvoliť i do práce, nemusíte čakať doma
- zásielku môže za Vás prebrať aj niekto iný, postačí, ak mu poskytnete PIN kód z sms-správy od DPD
- možnosť u kuriéra alebo cez sms-správu od DPD zmeniť bezplatne termín doručenia
- možnosť prísť pre zásielku osobne na najbližšie depo DPD
- v deň dodania Vám bude doručená sms-správa s približným časom príchodu kuriéra (2-hodinové časové okno) a ten Vás bude vopred kontaktovať na uvedené telefónne číslo.
Nevýhody DPD
- nie je možné zvoliť si presný čas doručenia. Doručenie na Vami zadanú adresu závisí od trasy kuriéra. Kuriéri štandardne doručujú zásielky v čase od 08:00 do 17:00 hod.
- kuriér nie je povinný vynášať zásielku na poschodie. Záleží od okolností a ochoty kuriéra (napr. ste sama s malým dieťaťom, zlomená noha, zlý zdravotný stav a pod.)

Výhody služby Packeta
- prídete si pre zásielku kedy Vám bude vyhovovať na Vami zvolené výdajné miesto. Tieto výdajné miesta uvidíte v košíku objednávky, akonáhle zvolíte tento spôsob dopravy
- v deň kedy bude zásielka pripravená na výdaj Vám bude doručená informačná sms-správa z Packety
Nevýhody služby Packeta
- musíte prísť na výdajné miesto
- tento spôsob môže spôsobiť dlhšie doručenie, od expedícii + 2 pracovné dni

Informácie ohľadom platby nájdete v sekcii Doprava a platba
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo e-mailom

NTUwMTk4